Po przedłużeniu umowy u operatora zaproponowano mi wybór nowego smartfona. Wybrałem interesujący mnie model, wykonałem wszelkie formalności związane z przedłużeniem umowy i odebrałem swój nowy telefon. Niestety po miesiącu użytkowania rozbiłem wyświetlacz. Wystarczyła chwila nieuwagi i niefortunny ruch ręką.
Telefon upadł na posadzkę i pękł wyświetlacz. W ogóle nie reagował na dotyk. Udałem się do salonu operatora gdzie dowiedziałem się, że uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania nie są objęte gwarancją i za naprawę będę musiał zapłacić z własnej kieszeni. Cena okazała się wręcz astronomiczna. Postanowiłem znaleźć serwis, który zrobi to taniej. Znalazłem autoryzowany serwis telefonów komórkowych, w którym wymianę wyświetlacza wycenili dużo taniej. Oddałem telefon do naprawy, pozostało jedynie czekać. Naprawa trwała dosyć długo, na szczęście miałem poprzedni telefon. Po odebraniu telefonu z naprawy wszystko działało jak powinno. Postanowiłem zabezpieczyć telefon przed tego typu wypadkami. Znalazłem oryginalne obudowy do telefonów online i zamówiłem egzemplarz do mojego modelu.